FITMADE » Blog » Kulturystyka dla początkujących – Plan Treningowy 
Kulturystyka dla początkujących

Kulturystyka dla początkujących – Plan Treningowy 

Nasz plan zaczyna się od podstaw, co jest kluczowe dla bezpiecznego i skutecznego treningu. Skupiamy się na nauce prawidłowej techniki wykonywania ćwiczeń, co jest fundamentem do budowania siły i masy mięśniowej. Dzięki temu początkujący mogą szybko osiągnąć widoczne efekty, jednocześnie dbając o swoje zdrowie i bezpieczeństwo.

Indywidualne Dostosowanie

Rozumiemy, że każdy jest inny i każdy ma inne cele. Dlatego nasz plan treningowy jest elastyczny i można go dostosować do indywidualnych potrzeb, poziomu zaawansowania oraz celów treningowych. Indywidualne podejście zapewnia, że każdy uczestnik będzie mógł maksymalizować swoje wyniki.

Społeczność i Motywacja

Dołączając do naszego programu, stajesz się częścią społeczności, która wzajemnie się inspiruje i motywuje. Budowanie siły i masy mięśniowej jest łatwiejsze i przyjemniejsze, gdy możesz dzielić swoje doświadczenia, sukcesy i wyzwania z innymi.

Długoterminowe Wyniki

Celem naszego planu jest nie tylko osiągnięcie szybkich wyników, ale także nauczenie uczestników, jak utrzymać i kontynuować postępy na dłuższą metę. Chcemy, aby każdy mógł cieszyć się zdrowiem, siłą i doskonałą formą przez całe życie.

Plan Treningowy
Kulturystyka dla początkujących już od 89 zł miesięcznie

Dołącz do nas i osiągnij #Progress z FITMADE.

Przetestuj program za darmo

Plan Treningowy kulturystyka – dla początkujących – przykład treningów

W planie treningowych kulturystyka dla początkujących znajdziesz:

  • Dostęp do planu treningowego na 4 tygodnie. 3 dni treningowe w tygodniu,
  • Plan rozpoczynasz od pierwszego dnia treningowego,
  • Plan treningowy nastawiony na progress i pracę na procentach,
  • Filmiki poglądowe do każdego ćwiczenia,
  • Dostęp do aplikacji mobilnej,
  • Wszystkie treningi i rekordy w jednym miejscu,
  • Wsparcie trenera online,

Opinie o planach naszych podopiecznych

DOSKONAŁA
3 opinii na
Mat Mat
Mat Mat
2024-04-14
Korzystam z portalu i planów treningów już 2 miesiące. Realizuje program treningowy dla biegaczy. Pozdrawiam #FITMADE
Natasza Kubacka
Natasza Kubacka
2024-04-10
Plany treningowe gwarantujące progres treningowy, ale również zmianę sylwetki! Polecam ! Plan zróżnicowany pod kątem ćwiczeń, nie ma nudy !
Mateusz I
Mateusz I
2024-04-10
Bardzo dobrej jakości plany treningowe, które w dłuższym czasie gwarantują stały Progress treningowy!

Artur

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu, specjalizacja Karate. Licencjonowany instruktor snowboardu oraz trener Karate, licencjonowany trener personalny AMS.

Post navigation

Zostaw komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Plan Treningowy Crossfit – dla początkujących

Plan treningowy biegowy – dla początkujących